Dom har åkt nu

Ja gott folk, som rubriken avslöjar så har Tompi & Limpan åkt iväg på sitt livs äventyr. Det här är bilden jag tog vid deras avfärd. De var inte speciellt glada strax före uppskjutningen, men som jag sa till dem: allt ordnar sig när ni kommer utanför vintergatan. Då släpper nervositeten! Jag har tyvärr haft lite problem med radiokontakten med dessa hjältar. Men jag räknar med att de bör ha gjort sina teleporteringar via bingo-strålarna vid det här laget och nått burkens yttre. Jag återkommer så fort jag vet mer. Ta nu en titt på grabarna så länge! Länge leve Tompi & Limpan!!


Kommentarer
Postat av: Kevin

Ja vi får hoppas dom klarar det,dom är tillbaka snart hoppas jag:)



Besök gärna min blogg mastercomic.

2010-03-24 @ 19:37:35
URL: http://mastercomic.blogg.se/
Postat av: Grannhunden

Hej Kevin,

Tack för att du följer deras äventyr. Jag har ännu inte hört något från dem. Man börjar ju undra.

Nu ska jag besöka din blogg.

2010-03-24 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0