Utanför burken



Okej, det här är alltså en ritning av det jag kallar spacehunter. Den kan se lite B ut, men faktum är att jag tror att den här farkosten ska kunna ta oss utanför burken. Vi ska utrusta den med diverse verktyg som gör att den ska kunna ta sig ut ur locket och sedan förstora sig själv så pass mycket att den blir synlig för familjen som bor i huset. Hur ska vi då ta oss till vårt universums yttre? Vet ej än, men förhoppningsvis kan vi använda oss av maskhål. Vem ska köra farkosten? Svar: Tompi och Limpan. Jag känner att bara de kan klara av det här. Med deras visdom ska de rädda universum och bli hjältar. Det är med deras hjälp jag har tagit fram spacehunter och jag kommer sitta kvar här på jorden och ta emot information från dem. Vi planerar för fullt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0